Soliga lördag

Riktigt bra dag idag. Ställde klockan på 8 för att hinna träna. Joggade bort till Kärrtorp med Magnus som träningskompis. Körde intervaller och trodde jag skulle spy! Fyfan så jobbigt plus att solen stekte! Joggade hem och åkte till farmor för lite jordgubbar och mys. Hem och passa på att sola nån timme innan det var dags att tjäna pengar på jobbet.

Att träna på morgonen är fan bland det bästa som finns! Känslan! Aaah! Har gått morgonpromenader nästan alla mornar denna vecka och det är grymt härligt. Dock lite långtråkigt när vädret är dåligt men men. Imorgon bitti är det dags igen innan jag ska iväg till jobbet. Ska grilla kyckling till middag (längtar redan nu) och sen gå på bio! Wie! Va aslänge sen jag var på bio så det ska bli mysigt:)

Time to sleep! Nattinatt!
Såhär ser min snygga solbränna ut på ryggen. Så blir det när man tränar i solen haha 😊

20120728-234450.jpg

äntligen!!! Nu har jag jobbat klart mina stängningstider på jobbet. Pga extrapass blev det 7 dar på rad. Gått lättare än vad jag trodde men ska bli skönt att få sluta “tidigt” (18:30) imorgon.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a comment