BÄSTA KVÄLLEN!

Shit! Hade en helt amazing kväll igår. Bästa vännerna samlade hos mig för god mat, usatårta,alkohol och skratt. Så jävla bra kväll. Fick alldeles för fina presenter också. Tack alla mina fantastiska vänner <;;3 allt va UNDERBART!
Fick detta:ljushållare från ittala som jag älskar, ashet rosa icebag,vin,nagellack,örhängen,korthållare,armband,två pennskrin,svart penna till usa,bodyloation+tvål+ansiktsmask,mobilväska, tvål, en liten väska för bl.a. Pass och viktiga saker och “kompisnyckelhållare, sån man delar:)”
TACK igen! Ska måla på de nya svartglittriga från mus ikväll hade jag tänkt. Just gotta love MUS!

Här är min fina usatårta jag gjorde kvällen till ära.

20120908-142714.jpg

20120908-142723.jpg

20120908-142729.jpg

20120908-142736.jpg

Sen den presenten som värmde lite mer i hjärtat var Therese. En liten nallebjörn som jag ska ha på min nyckel i usa, som visar att oavsett att jag är på andra sidan jordklotet så är vi nära varandra ändå 🙂 sen det fina kortet med texten. Gahh. Den ska jag sätta upp i mitt sovrum jag kommer ha de kommande veckorna där borta:)

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a comment