Favoritdagen

Igår var veckans jobbigaste dag. Jobb 8:30-19, sen direkt till innebandyn som börjar 19-21 och sen hem, äta något, varva ner och ändå försöka somna hyfsat tidigt eftersom jag börjar 7 idag. Men idag är en av veckans bättre dagar. Jobbar bara till halv 3 vilket är riktigt skönt. Idag ska jag tvätta, PACKA och gå en promenad med Catrin.
Ha en trevlig torsdag!

SER NI?? STÖRSTA SPINDELN JAG SETT!!! IRL ALLTSÅ! Så jävla äckligt för den va snabb också. Bara dök upp hemma vid TVn så skrek att vi måste döda den. Men självklart hann vi inte utan den for under tvbänken och då tänkte jag att det va kört. INTE kunde jag sova när jag visste att odjuret fanns nånstans. Så brorsan fick ner på golvet och lysa med ficklampa. Men så sprang den fram precis framför honom och så smällde han till den på käften! Haha!

20120913-065143.jpg

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a comment